Jumaat, 17 Mei 2013

sepanjang hidup

maybe betol ape yg aku lalui selama nie...kehidupn aku mmg x sama dgn manusia lain.....
kadang kala...aku terpaksa susah payah...hny Allah sj yg tawu...laman ini hny utk luahan hati....
andai jari ini berhenti menaip sekali pn...ade lagi yg maha mendengar.....

pernah dulu aku tertanya tanya kenapa kehidupan aku begitu and begini...........................

sebenarnya jgn di tanya apa yg berlaku skrg,ape yg berlaku dlm hidup kita.....tp bersedia utk terima dan redha,...dunia ini sementara itu...perinsip hidup ku.....
memang suma manusia tak pandang tapi...Allah tahu,dr dlu aku dh bjnji...aku x ingkari perintahnya....
aku hanya pegang pada yang satu...........................Allah tuhan ku............................

#semoga hidup kita diberkati

Tiada ulasan:

Catat Ulasan