Sabtu, 18 Mei 2013

jatuh sekali tidak bererti kita gagal selamanya....

hari nie...berlalu seperti biasa..masa terus berdetik....jam terus berputar......
 tapi kaki ini beelum melangkah...walau kini aku jatuh...aku rebah,tapi kaki ini akan terus berdiri.......
meski hari ini...aku jatuh..tapi itu hanya di dunia..aku masih boleh tersenyum walau hati terasa pedih...
tapi adakah di sana,aku mampu begitu????....

Ya Allah..cita2 aku hanya untuk mengenalmu...meski aku terpaksa harungi..detik2 getir ini...
ini ujian...ujian yang membawa aku kepada MU....aku sanggup,klu ini jalan ku....
ini mujahadah aku....aku tahu semua memang sakit..tp aku syukur ini tandanya..KAU sayangkn aku....
kau masih beri peluang untuk aku terus mujahadah kepada Mu....

ya ini jalan ku.....aku terima walau susah...walau sakit....
maaf kn hati yang tak sempurna ini..untuk terus meencintai Mu...maaf kn aku Ya rabbi.....
ampunkan aku....

hidup aku..nyawa aku..hanya untuk Mu....kau cinta ku,....
damainya hati bila aku sujud kepada Mu...

...........................................................................................................................................................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan